15.1.08

I got to got to let you down, but in an hour or so I will change my mind.

mm, just det.
jag har en finne maskerad som en böld på hakan.
den är större än jag. larger than life.
lyssnar bara ashögt på electronica och min kropp vet inte hur den ska göra.
vad det är jag förväntar mig av den.
så jag invaggar den i säkerhet och trygghet och säger baby baby men det är någonting som inte är rätt and she does it all the time, but she's so pretty and I don't mind.
undrar lite vad det är jag hatar så.
så jag självantänder och brinner snustorrt vitt tills allt syre tagit slut.
så jag vill slå och bli slagen, och det kunde vara lycka, kunde det, men det finns en galenhet i mitt bröst som säger annorlunda, fast inte rätt ut vad.
ibland ser jag mig själv som ormen i mitt eget paradis.

Inga kommentarer: