13.4.08

don't play cards with satan, he'll deal you an awful hand.

uppsatsen är snart klar.
olyckligtvis har jag absolut ingenting mer att säga om kommunikation.
eller om någonting. och nära skjuter ju ingen hare. eller, snart är ganska långt bort när orden tagit slut.
och nu är det måndag, nästan.
mitt huvud känns fyllt av poolvatten.
min rumpa gör ont.
jag är så trött att fingrarna snubblar fram över tangenterna, vartannat ord blir felstavat.
jag vill lägga mig ner, tillochmed utan bok, bara domna iväg.
och i hemlighet, i hemlighet är jag lite rädd, hyser jag en slags bävan för imorgon.
det var så länge sedan.
och allt är annorlunda nu.
men jag är lite rädd att det tagit för lång tid mellan förlåtelsen i kroppen och den i huvudet.
som att så mycket utspelat sig via mail, och imorgon kommer vi stå som två tonåringar på charles de gaulle. blyga.
eller, worst case scenario, jag blir arg.
men christ, sluta oroa mig i förskott.
imorgon ska jag köpa nagellack, färgen san fransisco.

Inga kommentarer: