14.5.08

and you know that she will trust you.

har inte sovit alls i natt. nästan.
och när jag väl slumrade till drömde jag att jag blev biten i ögat av en katt. som bara fortsatte och fortsatte attackera mig.
gissa vem som har en katt, aha. drömanalys for dummies, men still, så himla övertydligt.
nu har jag så mycket huvudvärk att jag vill gråta, återstår bara att dra för jalusierna och krypa tillbaks ner i sängen.
han saknas mig. på riktigt.
så löjligt, åtta timmar har han varit borta och jag är redan trött på det.
uppdaterar mailboxen in absurdum.
två iphone snapshots genom flygplansfönstret, inte ett ord.
jag blir trött på mig själv när jag tänker att allting måste betyda något och sedan blir jag trött när jag tänker så, självklart betyder ju allting någonting. eller?
cirklarna i mitt huvud, jeez.

Inga kommentarer: