14.5.08

he only laughs when he's sad and he's sad all the time so he laughs the whole night through.

har korn på ett säkerligen skittrist men relativt välbetalt jobb i fyra veckor.
vilket är exakt vad jag önskat mig. verkligen, som klippt och skuret och händerna i handskarna, ni fattar.
möte à la fin de semaine.
the excitement nu, christ, får jag det ska jag genast köpa ett set dyra underkläder.
och sedan, sportbilen mot österlen, tack och adjö.
larva runt mellan olika sommarhus och stränder. konstant salt hår och sand i hårbottnen. gyllene. det jobbar jag redan hårt på.
dyka efter vilda ostron ute på boede, tydligen gör de det under sommaren. kan ni tänka er, jag kan inte. öresundsuppväxt liksom, det mest kittlande där är döda maneter. tångruskor.
och midnattssol och myggbett vid polcirkeln, jag kan knappt sitta still, nervös och förtjusningskänslorna löper amok i magtrakten, skapar ett lätt illamående.
det kanske är nu som allt blir bra? bättre. nu som jag, jag! känner mig bättre.
som jag släpper taget eftersom jag måste hålla i mer, slappnar av.
fingers crossed.

Inga kommentarer: