13.5.08

the stoned night.

jag är så himla nöjd, för ögonblicket, med min nya layout. det rosa - stod mig upp i halsen.
inte konstigt att jag spenderat den senaste veckan med att gråta typ.
jag borde jobba nu. "jobba".
mina fingrar luktar kanelbulle, smör alltså.
så himla äckligt.
och händerna blir jättevarma när det är varmt, klibbiga, jag får panik och måste skölja dem i kallt vatten. hela tiden, insanely många gånger om dagen. jag tror att jag frivilligt håller på att utveckla ett ocd.
jag drömde inatt igen, tredje gången på två veckor, att jag hade en häst.
börjar fundera på att ge upp allt annat och bara skaffa mig en häst, once and for all liksom.
rida då när jag annars skulle brista ut i hulkningar och förvrida mitt eget ansikte i någon slags mask av smärta och syndhet.
tror det skulle fungera också.

Inga kommentarer: