6.6.08

waiting for my time to come.

han träffar performancetjejen - det är seriöst, jag har en miljon unga snygga män att prata med. till att börja med.
mitt hjärta är intakt och det är inte säkert varför, men det är så.
och så är jag full på vinho verde och rotari rosé och vi åt pasta med smörstekt salvia och vi var på tempo och drack mer vin och idag, idag är jag på omslaget på metro.
ha! jag är såklart ful också.
och i posten fick jag ett erbjudande om att åka på gratis minikryssning till oslo, och att åka på kryssning är kanske det minsta i världen jag har lust att göra, men ändå. bara att läsa brevet liksom, så himla otippat.
ibland, ofta, undrar jag vilken störning det är jag lider av.
men jag tror inte att jag vill veta, jag och min störning kommer, när allt kommer kring, trots allt ganska väl överens.

Inga kommentarer: