5.6.08

big pack dagarna är nu över.
jag har så många olika kriser i systemet att jag inte kan urskilja riktigt vart de börjar och vart andra tar vid.
bara jämn kris. jobbkris, kärlekskris, identitetskris, framtidskris.
vuxenversionen av hela havet stormar, jag bara springer runt runt i sökandet efter en stol att sitta på.
så ikväll är det jag som pallrar mig iväg till yogan, oh yes. lite mental stabilitet please, lite inre lugn och ro och efter tre utsvettade liter är allting behagligt betydelselöst. kan vänta tills imorgon. då när man är betydlig bättre rustad att ta itu med det, alltid.
från mitt sovrum har jag för övrigt utsikt åt det tråkiga hållet, men från vardagsrummet ser jag åt det roliga. mot havet, jämt mot havet.
jag köpte ett par glasögon på loppis för femtio kronor, nu funderar jag på att sätta glas i dem för tre och två. det var väldigt tråkigt när min optiker jag mig priset. det är tydligen svårt att fynda när man är blind as a bat.
såg ett par fina tom ford också, påminde om loppisvarianten. fast + 3280.
så jag har sökt ett jobb som nattportier.

Inga kommentarer: