16.8.08

shiny, shiny boots of leather.

och äter grönsaker och frukt istället för ja men, vad som helst annat.
och strunt i paris, kanske är det i stockholm jag ska bo?
är där, här, nu och jag och odeladi... och jag vet inte, för jag är så oförstående, som från en annan planet än tillochmed venus och undrar barnlikt men varför inte på varje - ja men så kan man ju inte göra, fråga, vara.
det är ju inte som att mitt hjärta studsar i bröstkorgen, förutom vid det uppenbara, men hud är likväl till för att röras.
och dessutom - trevlig!
på många sätt, multitrevlig.
men nej, alltså, för det vart ju inget svar och kanske är det lite pinsamt men jag orkar nog inte upprätthålla, göda den känslan.
skammen. i att vilja någon som - njaa. även nu när vi ses. haha!
i slutändan handlar väl allt ändå bara om att må bra. om att gå framåt, utveckling, prioriteringar, rationaliseringar yadda yadda. så orka orka bry sig.
mode tjohej nästa, jag känner mig på klädsamt dåligt humör, will fit right in.

Inga kommentarer: