8.9.08

I'd been sleeping maybe three hours, you said I should get to bed.

jag verkar ibland glömma att det finns andra saker i livet än monsieur.
mademoiselle, tillexempel, moi meme.
men han är ju så god damn närvarande hela tiden, hur ska man kunna bortse från det?
det blev mest halvdana anklagelser och undvikande, undflyende svar igår, tills klockan som vanligt blev för mycket och han helt riktigt påpekade att vi nog borde gå och lägga oss nu.
jag är inte säker på vad det är jag tror väntar på.
och jag börjar känna mig lite sorglig, och oavsett vad han tillsist bestämmer så känns det som om en lycklig återförening är en löjligt fåfäng förhoppning, hur ska vi kunna enas när det ligger så otroligt mycket mellan oss?
ahlala, jag tror jag behöver en affär vid sidan om min affär. för balansens skull. intressenter kan hålla ögonen öppna efter en hålögd tjej i trasig massimo dutti rock.
c'est moi, sans doute.

Inga kommentarer: