7.9.08

she aches just like a woman but she brakes just like a little girl.

lately har jag känt mig som en studie i galenskap.
kvinnor på gränsen till nervsammanbrott och den baletten.
och när du först sminkar dig i två timmar och leker dress up, en söndag - märk väl, med acneklänningar med chokeknäppning och läderband tillexempel, och stay ups och svarta stiletter, eller slightly genomskinliga ulltröjor i aubergine, inte plommon! och ytterligare en runda eyeliner, sylvasst avslutad i bortre ögonvrån, dansandes och hoppandes i sängen, barbröstad, med blå macskugga - submarine frost, upp till ögonbrynet på högra, och bara på själva locket på vänstra, och sedan min knypplade smokingkavaj med pälsslag och genomskinliga svarta trosor med rosett och fortfarande barbröstad applicerandes rött läppstift i spegeln lutad mot fönstret för bästa ljus, i 20 dernier matt svarta strumpbyxor balanserandes på ett ben på yttersta stolskanten bevakandes min egen spegelbild....ja, då känns det som om att jag fraterniserar med den, galenskapen. som att jag bjuder in till dans och förför den med indecent proposals och en röst hes av för många sena nätter.
speciellt som jag tror att jag har en date över internet senare, det kommer inte leda till någonting gott, men jag kan inte låta någonting halvfärdigt gå mig ur händerna.