21.10.08

tisdag:
ignorera klockan satt på nio, vakna halv elva
havregrynsgröt med kanel, kardemumma, banan och sirap frukost
stirra på regnet
fundera på föresatserna jag hade med dagen, ignorera dem
ett hårdkokt ägg till lunch
ta mig ut till det lokala kaffehaket
teckande av min egen hand
börja gråta på det lokala kaffehaket, gå hem igen
gråta lite mer hemma
skriva ledsna mail
lyssna på robert wyatt
gråta, lämna ett dussin papperstussar på sovrumsgolvet
päronvodka/tropicana äppeljuice
ugly betty och fantastiskt gott potatismos
lagom avslappnad, inte så gråtig
en till drink
gosskören, jag är all about livsbejakande fransk feelgoodfilm nowdays. så....hängbröst och jordnära färger
choklad, loads
huvudvärk

detta är inte min finest day, men jag tror att imorgon har bättre saker in store.

Inga kommentarer: