13.11.08

all around your every curve.

jag drömde att CRFN var kär i mig. hon skrev i parisbloggen "jag har träffat någon. hon är inte den skarpaste kniven i lådan, men inte heller den slöaste. jag vet inte hur hon känner för mig".
jag läste det där, och kunde inte bestämma mig för om det var en komplimang eller en förolämpning. jag kunde inte heller bestämma mig för hur jag kände för henne. så småningom åkte jag hem till caroline för att sitta på hennes golv och titta på tv, jag lutade huvudet mot hennes axel och kände hur hon flyttade på sig för att jag skulle komma närmre. ett move som jag fullkomligt ignorerade, vilket är precis vad som hade hänt i verkligheten också, jag blir så obekväm i sådana situationer! ignorerar allt som går att ignoreras, väntar på att allt eller ingenting ska hända på någon annans initiativ. undantagen bara bekräftar regeln. iallafall, caroline nöjde sig inte med det och överföll mig och vi hånglade där på golvet tills hon undressed och avslöjade sig själv som hermafrodit. jag var en grundlig älskar-e/inna. men det var inte upphetsande alls. jag slickade och sög med henne ståendes på knä framför mig, låtandes. och jag tog och smekte och var all läppar, tunga, värme, mun och lätta fingrar. till sist kom hon och klädde sedan på sig och jag fortsatte titta på tv. jag tolkar allt detta som att mitt celibatleverne verkligen är det enda rätta just för tillfället.

2 kommentarer:

S sa...

"inte den skarpaste kniven i lådan, men inte heller den slöaste" -

haha!

och vilken dröm, alltså.

poorandaging sa...

ja, jag kan fortfarande inte bestämma mig för vad jag tycker om det. alltihop.