8.12.08

bystanders claimed they saw angels flying up and down the block.

saker händer och händer.
jag kontrar med feber, bäddar ner och bort mig. en oklanderlig ursäkt.
i lördags hatt och mustasch festade vi - jag, m och kanske tvåhundra andra i en lägenhet att dö för.
dans dansades, dryck intogs, samtal hades, nummer byttes. jag utgår alltid från att människor inte kan gilla mig särskilt, inte från början iallafall, för jag är ganska märklig och tänker att man måste vänja sig vid det först.
så varje gång motsatsen bevisas blir jag lika förvånad. - du är dejlig. - va, jag?
och facebookmailen, jag svarade på dem, vi för en slags dialog nu, försiktig.
och monsieur, monsieur. saker händer där med.
om det inte vore för den närstående ekonomiska kollapsen tror jag inte att jag hade kunnat torka bort mitt självbelåtna småflin.

Inga kommentarer: