20.3.07

you didn't care to know, who else might have been you before.

jag drömde att jag tvålade in mig med en skinnhandske och en gummihandske på händerna. tämligen säker på att drömmen sedan fortsatte i den riktningen men jag verkar inte kunna minnas. undrar om det betyder att det gror en faiblesse för det bisarra inom mig. gud så besvärligt det vore. en helt ny värld av latex, nipple clams, piskor, strypkoppel och sjuksköterskeuniformer. shiny shiny boots of leather. jag har ingenting till övers för sådant som är en hassle. jag rationaliserar bort allting som tar för lång tid, som tar för mycket kraft, jag vill kunna sluta äta inte behöva gå på toaletten, jag drömmer om ett vegetativt tillstånd där det bara var jag och jag och ingenting annat utforska möjligheterna till ett rikt liv inom det ganska snävt tilltagna utrymmet i mitt eget huvud. själen är oändlig, tar mig till afrika och tillbaks igen igår såg jag mittinaturen dokumentären om geparder och ohh så söta. då tänkte jag att det är till det hela mitt liv lett, till att jag ska köpa biljetten till afrika och ta hand om de skadade djuren, ta hand om dem som ingen annan har. (ibland kommer ren bullshit ur mig som rinnande vatten.) sanningen är att jag gillar djur. helt enkelt. kanske vore det inte dumt att ägna sig mer åt det. katthemmet har inte svarat, assholes, kommer försöka igen.
sedan drömde jag att jag lärde ylva grammatikregler. så typiskt mig. det var förstås en helt ny dröm, hade ingenting med gummi att göra alls.

Inga kommentarer: