24.6.07

it's like honey.

igar var jag ocksa pa printemps underklädesvaning och gick drömskt fram och tillbaks och rörde med andakt vid spetsar, silke, rosetter, sma volanger. mitt hjärta bankade förälskat. mina fingrar darrade. blodet rusade (nerat) och det susade lätt i öronen. fifi chacnils leopardmönstrade i silke med en stor turkos rosett..de i rosa spets fran agent p, en svart demi cup bh strukturerad nästan som en snäcka som jag skulle använda knappast för att det behövs men för att den är ett delikat och förföriskt litet stycke hotness,
tillochmed sonia rykiels puderrosa silkesset där det i snirkliga bokstäver av strass stod hold me, touch me fick mig att tappa fotfästet. antagligen bara för att det är allt jag drömmer om de här sista, langa dagarna och kanske lite för att silke är världens bästa material. ahh.
det enda som störde mig, men det störde mig aandra sidan mycket, var den 80 ariga damen pa agent p som uppenbarligen delade min fäbless och när jag stod där och försökte fatta viktiga beslut om vad som ska fa följa med mig hem en dag var det omöjligt att inte tänka pa vad hon hade pa sig under. vad som ligger i hennes lada där hemma. om hon satsar pa string eller ouverts (snälla inte) strumpebandshallare? definitivt gördel. kanske korsett.
jag förstar inte, kan inte folk bara bli gamla och gulliga? sta imot frestelsen att färga haret lila och ta pa sig korta kjolar och vada, tro att ingen märker att de för länge sedan fyllt sextio?
hhaahaha. ärligt liksom, skärp er.
sedan hade det dessutom tillkommit en regelrätt,om än mycket liten, sexshop.

Inga kommentarer: