23.6.07

no luck no love no drugs no sex.

mm.
försökt köpa presenter fran petit bateau till bröderna, det blev inget.
försökt köpa en baddräkt fran american apparell, no luck.
försökt bestämma mig angaende de jävla hèrmesshortsen igen, men haha, nej saklart.
faktiskt köpt en till marc tshirt.
hittat tva potentiellt asbra böcker pa wh smith, ställt mig i kassan, halat fram kortet, slagit pinkoden tva ganger för att sedan tvingas inse att jag glömt den.
varför?
vad gör jag för fel?
skulle jag inte bli vuxen, mogen?
nu är jag sa förvirrad, identitetslös att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.
hade löst planerat champagne pa la palette och sedan deathproof, men nu, vad göra utan pengar?
utan pengar, utan man, utan good looks, utan allting.
min sista lördag pa hur länge som helst i paradiset som är paris.
yesss.

Inga kommentarer: