22.8.07

can you feel the reins?

jag känner det som om jag inte kan andas om jag inte får en dator.
måste måste måste ha en egen dator med till paris.
känner mig också som sista människan på jorden (läs västvärlden) utan egen dator.
hur blev det så?
varför är jag utanför.
har två ipods, räknas det?
så jämför man med karl lagerfeldt som har sextio och bara, jaha. men glöm det då.
fan också.
hur ska jag få en dator, va?
har blivit assnål, kan inte bara knalla in på applestore och slå till.
måste be mamma göra något åt saken.
min mamma kan aldrig säga nej till mig.
det är det bästa med att vara förstfödd. och enda tjej. det sämsta är att man själv måste tänja alla regler, sedan blir föräldrarna mer och mer eftergivna för varje barn och de får jättemycket mer veckopeng.
mina händer luktar jättekonstigt, undrar varför?

Inga kommentarer: