22.9.07

you may be right, but I'm righter.

det känns som om internet har hängt sig.
noll nya mail, noll nya meddelanden på min wall, noll msnkontakter online, noll uppdaterade bloggar, nollnollnoll.
och istället är det meningen att jag ska titta på taxi tretusenåttahundrafyrtioåtta och jag orkar inte ens förstå vad de säger, för ärligt, jag ser ju att det inte är nåt viktigt.
så då bara, jaha jaha istället, rulla tummarna, tänka jävlajävlar och helvete.
vilja dö.
vilja dö av självömkan och kvävning, samtidigt.
vilja dö av strypsex gone wrong, andning? liksom. jag vet inte.
vilja döda alla såkallade "vänner", "pojkvän" och vilja missilbeskjuta mitt eget såkallade liv.
är det inte bättre än såhär?
vad har jag missat, egentligen?
och det enda jag gjort idag är att gå upp och ner längs seine, på varje sida.
vad är så jävla speciellt?
och så har jag skitsnygg ögonmejk men det hjälper inte alls. ens.
så det är bara jahajaha, tänka vin och tänka ansiktsdrag som börjar sacka ihop, svullna, rödna efter ett enda glas, tänka skitsmala fransyskor med rådjursben, spotta ut chokladen. mystiska luggar och erotiska liv. dra i mina egna testar (okej, det är inte sant. mitt hår har varit sjukt hett enda sedan jag klagade på det förra gången), dejta duschen.
känna, är botten nådd? hoppas ja, fast ändå inte, ju.
tänka riddare i svart läder och rädda mig, gör något, händ något.
och så vidare, vidare, vidare.
tulla på vodkan i frysen??
vara skitbakis imorgon? passa på pojkar, tjata att vi ska gå ut i soooolen.
laga mat. kräkas. få sparken. åka hem till sverige.
snipp snapp snut.
the end.

Inga kommentarer: