24.10.07

and she didn't really lose her head, but we used your bed.

okej.
så jag är lycklig.
smaka på det.
känn det.
lycklig, lycka, lyckligareast.
och tänker inte låtsas som om att det inte är sant.
som om det inte finns.
jag går på gatan och skrattar och parisare är ganska överseende och allt är ok.
så jag blir mer lycklig och räknar dagar och timmar och sms.
tänker franska tankar och allt är parisparis. är boulangeriedoft och avlopp och smala gator och tiggare och excuses-moi's och kartlösa promenader och un café och herman düne och ett visst mått av väntan och längtan och darrande telefon och en minuts remeniscing på metron och låta allting förflyttas bakåt.

and whatever could make a girl like me lose her mind?
something about your teeth and the space between your lips. between your bedroom walls.

och sådant.
och det känns som om allt är nytt.
jag och allt annat, som nya kapitel och möjligheter.
och det är så corny att säga sådant, men det är ju så ändå och jag fnissar och kan inte hålla någonting inom mig och det är en hårfin balansakt mellan vansinnet och..sinnet.
men jag är lycklig.
oh så lycklig.

Inga kommentarer: