22.4.08

han hade levt med dig, med oss, ett litet slag.

mitt nagellack är liksom svagrött. kanske lite åt körsbärshållet. fast svagt. och diffust. det ser sårbart ut i kanterna, som utsmetat läppstift.
jag finner mig själv hela tiden tittandes på naglarna, letandes efter exakt vilken känsla det är de framkallar, men jag kommer inte exakt på det.
någonting om mystiska, slightly neurotiska kvinnor kanske.
however, idag är dagen d då jag beväpnad med mina idiotiska lettres de motivation ska ut och söka efter en inkomst.
två månaders stenhårt arbete för två månader av jetset tillvaro, än här än där, en slank hon dit en slank hon hit.

2 kommentarer:

salvada kant sa...

Det låter skitsnyggt. Och det där om att titta på naglarna, att leta efter en känsla.

poorandaging sa...

det är inte dumt, fast jag har börjat ändra mig, kanske drar färgen lätt åt orange istället? hur som helst är det definitivt något hypnotiskt över dem.