10.4.08

I don't know how to do this.

men ärligt talat, måste han ha hennes låtar på sin myspace?
måste de fortsätta vara vänner?
hur är det ens möjligt by the way, hon måste ju känna sig minst lika lurad som jag.
men har inte ens någonting att vinna på att förlåta.
tröttheten är laviner och tsunamis. förödande.
måste det också vara turister, i just detta ögonblick, som fotograferar rakt in i lägenheten?
en gång när jag kom hem stod en japan på vår terass och videofilmade rätt in.
inte mycket till privacy. men han skämdes så mycket när han såg mig att jag inte ens behövde skälla, han bara bugade och sprang.
känner på mig att den här dagen bara har mediokra möjligheter.
(jag luktar verkligen hemskt illa, men när jag tänker på det är det inte så märkligt, jag måste ha sovit i samma tshirt i två veckor, the freshness).

Inga kommentarer: