10.4.08

jimmy, won't you please come home?

en dusch och ett stänk comme des garçons 2 senare, not so bad. eller, så kul ska vi inte ha.
not as bad.
plus fransk fikon body lotion. känner mig som ett tivoli av dofter.
har sett en fin carin wester, men när jag tänker på den tunna kabelstickningen och den vida halsringningen vet jag inte, för svensk? för blond för mörklockigt hår, för reslig för fransk pojkkropp, för...fin?
han verkar förövrigt planera överraskningar, skickar förfrågningar om jag gillar än det ena, än det andra.
har så svårt för det. planera sin egen surprise.
när han skulle köpa julklapp till mig föregicks det av en intensiv smsväxling - gillar du klänningar? en sån fråga liksom, har han tittat på mig? vilken storlek har du? gillar du brunt?
det slutade med att jag fick en smalrandig blå/vit tröja som kommer göra sig på île d'yeu med jeansshorts och smala, bruna ben.
men sms:en gjorde mig såklart bara ändlöst deprimerad och gråthalsig.
det är mer sol, mindre dis nu.
funderar på vem jag orkar träffa.
eller, vem orkar träffa mig?

Inga kommentarer: