8.4.08

these things take for ever.

och att jag såg det långt innan han gjorde det.
och att han sa aldrig. med eftertryck, aldrig! aldrig camille. tro mig!
och att jag sa okej och sedan okej igen och hela tiden okej.
bra att jag inte är siegfried.
och att jag tvingade mig ut på stresspromenader för att han förnekade det jag hela tiden visste.
skämdes för att jag var löjlig.
skämdes för att jag behandlat henne dåligt, och att jag bad henne om jävla ursäkt.
förlåt förlåt camille, men nu har jag skärpt mig. vi kan väl vara vänner?
och för att han lät mig gå sönder på saint lazare, för hela paris att se, och att jag tillät honom att sätta ihop mig, släta över det, eftersom jag litade på honom.
helvete också.
att det man med hela sin kropp vill ska vara enkelt inte kan vara det.

Inga kommentarer: