12.5.08

your face in my hands is everything good I need.

ropa varg varning nu, men jag känner mig som herre över mitt eget huvud, min kropp. mina tankar, mitt humör igen.
tillsvidare, goes without saying.
har sett, förövrigt, barry lyndon.
och boy, det var inte en dag för tidigt.
distansen, ironin. lord bullingdon!
fast mest vill jag, som alltid, se in the mood for love. kanske 2046. happy together. ni ser den röda tråden. han åker till athen 24 h på onsdag, tror jag ska passa på.
sitta med kleenexlådan tryckt mot bröstet och bara.... och en kaka.
eller withnail. I'm making time.

3 kommentarer:

salvada kant sa...

Åh ja, lord Bullingdon! Och Marwood och Withnail såklart. Men just lord Bullingdon!

E sa...

Hur han kräks i duellscenen. Så jag imorse, på väg till jobbet.

poorandaging sa...

lord bullingdon, och speciellt lord bullingdons ansikte spelar i en egen liga. hans pompositet behöver också ganska mycket utrymme.