4.6.08

your lips were gold and honey.

åhh, herregud.
jag skickade ett mail av mycket privat karaktär till honom som jag nu antar en gång för alla är mitt ex, han svarar - du kunde börja skriva vuxenböcker under pseudonym för att tjäna pengar.
jag är vimmelkantig av skämsel, nästan kräkfärdig, samtidigt som chocken är paralyserande.
jag har utvecklat någon slags tourettes, bara med honom.
kan inte låta bli att säga någonting av allt det dunkla som dyker upp i tid och otid.
allt det om inte spelar någon roll längre, som blivit helt ovidkomligt, spelat ut sin roll, är irrelevant. som jag borde hålla för mig själv.
och idag är jag dessutom dopad av sömnbrist.
fullkomligt omdömeslös, alltså.
why, oh why - och det finns inte ens ett slut på den meningen, bara ett varför, som tonar ut och plötsligt inkluderar hela min existens.
festligt.
ska hitta någonting att gömma mig under, glömma mig under.

Inga kommentarer: